Efektywność reklamy podlega od tego, co prezentuje oraz jak jest kreowana. Wiele ma okazję pod tym względem podlegać od punktów, gdzie taka reklama się pojawia. Nawet w owym czasie, kiedy będzie korzystna, ale nie będzie pojawiała się w przystępnych miejscach reklamowych- nie przyniesie rezultatów ani wyników dla samego inwestora. To ma prawo poruszać. Jakakolwiek inwestycja, która się nie kieruje denerwuje, a tym samym pod pewnym względem zakłóca pracę przedsiębiorstwa. Inaczej jakkolwiek nie będziemy w stanie przystosować się do efektywności - przetestuj bluza z logo. Pomimo to, nie każdy uważa, że reklamy są funkcjonalne. Być może nie funkcjonują one na każdego. Niemniej jednak pomnimy o nich, a tym samym w punkcie sprzedaży jesteśmy w stanie naprowadzać sobie o takich marketingach. To jest oczywiście taka efektywność. Konstruowanie podświadomości reakcji. To etapy tworzenia reklamy ,ale również oraz efekty, które dostrzegalne są przy konsumencie, który obejrzał taką reklamę. Zupełnie inaczej nie byłoby to dla nas takie przydatne. Nie każda reklama jest jednak taka korzystna. Wskutek tego nie wszelkie pozostaną w należącej do nas pamięci.